Predávajúci:    Jaroslav Oprala – GARMONDNITRA, vydavateľstvo, tlačiareň, kníhviazačstvo

                        sídlo: Tr. A. Hlinku 10, 949 01 Nitra

                        IČO: 17616093        IČ DPH: SK1020386213

zápis v registri: Obvodný úrad Nitra   |   Číslo živnostenského registra 403-5254

 

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

 

2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:

názov a adresa prevádzky: Garmond Nitra, ul. Fraňa Mojtu 10, 949 01 Nitra

reklamácie vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Alena Opralová, 0910 932 912

 

3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :

 

a) záručná reklamácia

             Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.

            Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezchybnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie chybný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

            Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

 

b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

            Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

 

4. Každá reklamácia sa zapíše na novú stranu knihy Alternatívne riešenie sporov pod svojím poradovým číslom a kópiou, ktorá sa vydá spotrebiteľovi. Po vybavení reklamácie sa zašle spotrebiteľovi za účelom oznámiť spôsob vybavenia reklamácie.

 

5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

 

V Nitre, dňa 1.1.2020

 

Kontakt

Garmond Nitra, ul. Fraňa Mojtu 10, 949 01 Nitra

  • » vo dvore medzi občerstvením HamiPapi a starým kostolom
  • » možnosť parkovania vo dvore - prosíme zavolať na telefónne čísla, keď budete stáť pred rampou, ktorú Vám následne otvoríme
  • » Recepcia a príjem objednávok: 037 6503 542
  • » Hotline: 0910 932 912
  • diplomovky@garmondnitra.sk
  • www.diplomovkynitra.sk
  • www.garmondnitra.sk

Napíšte nám